12 Ocak 2014 Pazar

Yaşasın kötülük, yaşasın anne olmak :)

Biz anneler (her ne kadar bunun tersini iddia etsek de) çocuğumuzun en gülünç anlarını yakalamaya, bunları kayıt altına almaya, tekrar tekrar bunları anlatmaya ve hatta çocuk büyüdüğünde ergenlik döneminde arkadaşlarına, daha büyüdüğünde sevgililerine ve hatta patronlarına aktarıp ortamı şenlendirmeye bayılırız... En azından benim annemden gördüğüm böyle bir uygulama... E tabi insan dönüp dolaşıp annesine benziyor...Biraz da o günlerin acısını birinden çıkarmak istiyor... O yüzden aşağıda paylaşacağım (güya) 'konsept bebek fotoğrafı'çalışmaları da bunun bir ispatı :) Ücretsiz izinde evde olmak bazen insanın canını fena halde sıkabiliyor, elimdeki tek malzeme de oğlum Ömer olunca ortaya böyle komik resimler çıkıyor... Ben yaptım siz yapmayın çünkü silmeye kıyamıyorum ve sanırım tanıştırdığı ilk kız arkadaşına da göstermeden edemeyeceğim :) Yaşasın kötülük, yaşasın anne olmak...












3 yorum:

  1. Seni yerim ben maşallah kuzuma

    YanıtlaSil
  2. Senin gibi bir annesi olduğu için Ömer cok şanslı bir çocuk. Mutlu bir insan yetistiriyorsun. Keşke bütün anneler cocuklarina önce gülmeyi ogretse...

    YanıtlaSil