9 Ocak 2014 Perşembe

Sofralarınız canlansın!



Benim gibi evde yenilik arayanlardan mısınız? Bir vazonun yerini değiştirmek, küçük bir biblo koymak artık size yetmiyor ve büyük eşyaları yenilemek de çok mu masraflı geliyor? Size basit bir öneri, dekorasyon ve yenilik hevesinizi sofranıza yansıtın! Sıkıcı dertsiz masa örtülerinizi,  sıradan pecetelerinizi bir kenara koyup sofranızda hem sizi heyecanlandiracak hem de misafirlerinizi özel hissettirecek süprizlere yer açın... Ben artık misafirimin zevkine ve ruh haline en uygun sekilde sofralar kurmaya başladım ve bunun dostlarimin ve ailemin üzerindeki olumlu etkisi tüm emeklerime değdiğinin bir ispatı sanki! Gelin bir göz atalım😄

-siyah ve kırmızının o muhteşem uyumu! Minik bir buket çiçek ve 'eat me!' mesaj etiketleri ile sofram daha sıcak!!!


-Bunu çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü kutlaması için kurmuştum, kendisi aynı bu masa gibi seksi ve cok sevimlidir...😊

-Ve tabiki dogum gunu pastasi da bu masanin şıklıgına uymali, yalniz bir farkla o 'milföy pastasini' cok sever👏


- şirin bir kahvalti sofrası!


- Sofraya oyuncak getirilmez mi?! Kim koymuş bu kuralı canim?!😇


- Anneme ilk kedili bir kumaş buldum, lutfen bundan bana bir runner yap dediğimde bana şaşkın şaşkın bakmıştı! 😳 Sofrada biraz devrim yapmak istediğimi anlaması uzun sürmedi ve bu harika örtüyü ortaya çıkardı!! Yaşasın kedili sofralar😍


- Gelenlerin çoğunluğu çocuk olursa, sofrayı hayvanat bahcesine cevirmenin bir sakıncası yoktur sanırım😎


-Sevgiliye özel bir kahvaltı sunumu💕


- Lenox tabaklarimi seviyorum, evimde bıkmadan kullanabilecegim yegane parcalar💕👍 



13 yorum:

  1. Bunların hepsi harika gözüküyor elif hanım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yazılıyor yorum işte ..çok güzel olmuş elifim harika olmuş hayırlı olsun bloğun canım arkadaşım .nu masalarda yemek yediğim için çok şanslıyım.💖🌺🍁😄

    YanıtlaSil
  3. Selvi ben üstteki yorum bana ait.😊😃😍 profilden anonim seçince oluyormuş 😃😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha o sofralarda ne sohbetler edilecek, ne guzel hayaller kurulacak...

      Sil
  4. Merhabalar,
    Blogunuz harika doğrusu masalara bayıldım.rengarenk enerji veriyor insana.burcu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizin beğeniniz ve yorumunuz benim için çok kıymetli :)

      Sil
    2. Canım harikasın selvi

      Sil
  5. Kedili sofrada biz yedik..çok şanslı ve çok mutluyum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sofraya anlam katan misafir ettıgı konuğu...

      Sil
  6. O ozel dogum gunu masası ve dogum gunu pastasi benim icin yapilmisti.. ne kadar sansli bir insanim ki ben senin gibi muhtesem bir kardesim var.. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada ben "like me" ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Me like sen buna değersin!!! Kebapciya elinde dogum gunu pastamla geldin ya hem de hamileliginin en agir doneminde, unutmam ben bunu, hem de hic...

      Sil