9 Ocak 2014 Perşembe

Merhaba, dilim döndüğünce

Bundan yıllar yıllar önce, çocukluğumun en şekerli vaktinde babanemin o eski köy konağında salonun başköşesinde yer yer ağarmış ama görkemini kaybetmemiş bir teldolap vardı. Her yaz o eve adım attığımda ilk işim teldolaba koşmak ve içini karıştırmak olurdu. İçinde acımsı ilaç kokuları ile açık duran finger bisküvinin aroması birbirine karışmış olurdu hep. Aynı hayat gibi- acısıyla tatlısı birarada... İlaçları görmezden gelip avucuma sığdığı kadar bisküviyi yüklenir bir köşeye çekilirdim. Hala tadı damağımda o basit ama leziz yaramazlığın...30'uma girdiğim şu günlerde bir yenilik yapmak istedim. Belki de bir nostalji... Bana ait bir köşe kurdum tam da buracığa. Ve siz sevgili dostlarımı aldım teldolabımın içine, acısıyla tatlısıyla şu hayattan tadalım diye...

5 yorum:

  1. Selvi
    Tebrik ediyorum canım benim eminim çok güzel şeyler paylaşacaksın..💖😃🍁

    YanıtlaSil
  2. Merakla takip ediyor olacağım,tebrik ederim kuzucum! Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım sen bir tanesin, cok tesekkur ederim...

      Sil
  3. Merhaba Özgür ün sayfasında gördüm adresi tıkladım. Blogun hayırlı olsun Elif. Yaklaşık iki senelik bir blogger olarak biliyorum ki günden güne gelişecek, güzelleşecek, yeniliklerle zenginleşecek blogun. Hoşgeldin :) Benim blogumda burada, beklerim: www.ebrueliacik.blogspot.com
    Ebru Bayrak

    YanıtlaSil