16 Ocak 2014 Perşembe

Sırada erkeksi bir cheesecake tarifi var!

Sevgili dostlarımızdan biri pek dogum gunu kutlamayi hatta hediyelesmeyi sevmez, ama biz onun bu ozel gununu es gecemeyecek kadar cok seviyoruz onu!! O yuzden biraz kagit makas ve pasta calismasi ile ona minik bir supriz hazirladik! Cok da eglendik😊

İste size Harika bi cheesecake💕 tarifi : 
tabani icin 1 bucuk paket eti burcak, 100 gr. Becel katiyagi, 3 corba kasigi su-- biskuviyi rondodan gecir, diger malzemeler ile karistir, kelepceli bir kalibin tabanina yagli kagit serdikten sonra bu karisimi tabana yay, sonra bunu buzdolabina kaldir. 
Ust kismi icin: 4 yumurta,1 su bardagi suzme yogurt, 1 paket-200 ml krema, 400 gr labne peyniri, 1 limonun rendelenmis kabugu, 3 yemek kasigi un, 3/4 su bardagi seker, 1 paket vanilya-- tum bu malzemeyi mikserle cirp, buzdolabindanp cikardigin kelepceli kalibin icine dok, 175 derecede isitilmis firinda bir saat pisir, firini kapat ve  hic kapagini acmadan bir saat de icinde beklet firinin. Oda sicakligina gelsin.Sonra buzdolabina kaldir. Bir gun sonra yiyebilirsiniz- afiyet.Not: ustune visne ve biraz pudrasekerini rondodan gecirip visneli sos yapabilirsiniz, aynisi franbuaz icin de gecerli!!! Tarif garanti, ultra guzel- tadanlar bilir!

🎈bu guzel tarifi Sevgili Nükhet'ten aldım.. Öyle lezzetli ve kolayki başkasını denemeyi aklınızdan bile geçirmeyeceksiniz😄👍

4 yorum:

  1. Ben bunu nasıl kaçırdım,bu arada artık ismimi açıklıyorum ebru:)

    YanıtlaSil
  2. gizli hayranım kımlıgını bellı ettı:))) yasasın!!! ben de teldolap

    YanıtlaSil
  3. Seni çok seviyorum teldolap

    YanıtlaSil