9 Ocak 2014 Perşembe

Pop kek ye eğlen dans et

Uzun zamandır pratik pop kek tarifleri peşinden koşuyordum... Ve sonunda aradığımı yabancı bir sitede buldum... Tarif çok basit, hatta yiyenler bu kadar basit olabilecegine inanamiyorlar, siz boşverin tarifimi yapın onlara da yerken bayılması kalsın😏 

Malzemeler:
18-20 adet popkek için
 
- 4 paket eti negro bisküvi
-1,2 yemek kaşığı labne peyniri 
- pop kek çubukları
- 200-250 cikolata

Tarif: 
- negroları blenderdan geçirin.
- içine labne peyniri koyup iyice yoğurun.
- hamurdan minik toplar koparip cubuklari takin. 
- bunlari bir tepsiye dizip bir kac saat buzlukta bekletin.
- benmari usulü eritilen cikolataya bu cubuklu toplari daldirin. 
- biraz donmasini bekledikten sonra afiyetle yiyin. 

Minik öneriler: tarifi tarçın&zencefil ile yada portakal kabugu koyarak zenginlestirebilirsiniz... 






7 yorum:

  1. Çok şirinler hemen yapacağım bunlardan 💖🌺🍁

    YanıtlaSil
  2. Pembe olanları nasıl yaptınız 😃🌺🍁😃

    YanıtlaSil
  3. Gida boyasi ile kirmizi yapmak icin cok ugrastim ama beyaz cikolataya kirmizi boya koydugunuzda morariyor... Ben de franbuazli pembe cikolata aldim, pastacilik malzemeleri satab yerlerde bulabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  4. Bunları ben yedimmm,çok lezzetliler

    YanıtlaSil
  5. 10 parmaginda 10 marifet ornegi iste bu arkadaslar. Elleri dilleri bal arkadasim ben bu bloga bayildimmmm. Nukhet

    YanıtlaSil