20 Şubat 2014 Perşembe

Magnolia pudding



Adı gibi çok nefis bir tarif var elimde😊 Cookshop'da yemek yiyenler bilir ortamın sevimliliğinden sonra mekandaki en cici unsur magnolia'dır! Haftasonu bu hafif ve sağlıklı tatlıyı evdekilere hediye etmek isteyenler için işte tarifim:

Magnolia pudding

1 litre günlük süt
2 organik yumurta sarısı
2 y.k un
3 y.k nişasta
1 s.b şeker
1 paket vanilya
100 ml süt kreması
100 gr. Labne peyniri
Yarım paket bebe bisküvisi

Yapılışı
Vanilya, biskuvi, krema ve labne dışında tüm malzemeyi karıstırıp ocakta muhallebi kıvamına gelene kadar pişir. Bu karışım oda sıcaklıgına gelince de icine vanilya, krema ve labneyi ekle. Diger tarafta biskuvileri elinle ufala, cok ufalmasin azicik agza gelmesinde fayda var😉 sonrasında ise diledigin meyve ile ( ben en cok muz ve cilekle begeniyorum) sunum yap. İster kavanpzda ister kasede, isterse dağınık ve istah acan bir düz tabakta😊👏


Not: tarifin orjinalinde 200 ml krema deniyor fakat bana bu biraz ağır geldiği için yarıya indirdim. Labne ise tarifte hiç yok ama ben koydum sanırım oldu, ufak eklemeler  çıkarmalar size kalmış👍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder