9 Şubat 2014 Pazar

KIRMIZI KADİFE'DEN MİNİK KEKLER


Ne zamandır aklımdaydı, ama sevdiğim bir arkadaşımın hatırlatması ve 14 Şubat'ın da verdiği gazla( ki biliyorsunuz bize her gün 14 Şubat:) kadife hanım minik kekleri mutfağımda ağırladım, ne de yakıştılar o büyüleyici renkleri ile. Tadından söz etmiyorum bile, evdekilerin elinden zor aldım :)
Tarifi en aklıma yatan siteyi de sizinle paylaşmak kaldı bir tek bana, bir de sevimli keklerimi sunmak:)
Bilgi hırsızlığı yapmak istemem, diğer tariflerim ya İngilizce sitelerden yada uydurma tariflerdi. Fakat bu tarif için çok uzaklara gitmeme gerek kalmadı, siz de rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
www.kutukutuyense.com

Not: Ben frosting için krem peynir kullandım. Labne kesinlikle sıvılaştırıyor. Lezzeti harikaydı. Afiyetle yiyin...









2 yorum:

  1. Tadina bakmak mutluluguna erisen mutlu azinliktanim. Son donemde yedigim en lezzetli seydi. Harikalar yaratiyorsun. Kesinlikle tarifinde bir ölçü de sevgi var. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil