14 Şubat 2014 Cuma

Aşk güzeldir, kurabiye de onunla yarışır❤️




Hediyeleşmek yasak demistim, 14 Şubat'ı sakin bir sekilde gecirecektik. Fakat kalbiniz küt küt atıyorsa ve el emeğiniz olsun isterseniz, alın size müthiş bir fikir❤️ Ben bu sekilde süsledim, ama siz hayal gucunuzun derinliklerinde ne varsa bu guzel çelengin ustune asabilirsiniz! Tarifine gelin bir göz atalım☺️

Kurabiye tarifi

125 gr pudra sekeri
125 gr tereyagi
Vanilya 
225 gr un 
Yarım portakal kabugu rendesi
1 yumurta
25 gr kakao

Hepsini karistir kaliplarini cikar 150 derecede pisir afiyetle sevdiğine yedir, bizimki henüz kıyamadı ama bir gün umarım tadına bakacak💕💕💋
Kalıpları ikeadan rahatlikla bulabilirsiniz, zaten olmasa da sorun degil, iki farkli boyutta tencere kapagini kalip yapmak da  bir secenek😋


Bazen çaresizlikler size yol gosterir, yokluktan yagli kagittan fiyonk kalibi çıkarmayı ogrendim zavalli ben😆👍

Sizi ciğ çiğ bile yiyebilirim😋


Ve en son dokunuş, artık bu guzel kurabiyeleri teker teker celenginizin uzerine ballı su yardimi ile yapistirmak kaliyor!!! İste bu kadar basit! Sevgililer gunumuz kutlu olsun! 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder